Telfar
Свій бренд Клеменс описує як "горизонтальний, демократичний, універсальний". Дизайнер створив цей бренд у 2005 році і одразу збудував абсолютно ясну концепцію: робити одяг унісекс для інтелектуального, освіченого споживача.«Я не хочу шити речі, які не хочеться носити. Я хочу створювати одяг, який ти носиш, поки він не розвалиться, поки не стане огидним».Вперше на марку звернули увагу 2012 року. Одяг авторства Телфара Клеменса, який вже тоді вважали «дивним, але носибельним», виділявся з усього fashion-маси нью-йоркського Тижня моди. Але дизайнерові цього явно було мало: для сезону весна-літо 2012 Телфар вирішив співпрацювати з художником Ліззі Фітч і презентувати колекцію на новому рівні. Точніше, це була не одна презентація, а одразу дещо у форматі pop-up, які виявлялися на різних кінцях міста одна за одною. Локації теж були різні – одяг Telfar презентували то у винному льоху, то на даху будинку.