ADER ERROR
Історія бренду Ader Error (читається як Ейдер Еррор) починається в грудні 2014 року в Сеулі, Південна Корея. Анонімна група людей Ader Error починала з любові до створення, чи то одягу, чи то художніх інсталяцій для виставкових залів, чи то фотографії. Ця любов відбивається у всіх аспектах бренду: ретельно підібрані магазини, які імітують галереї і змінюються залежно від сезону, маркетингові кампанії на їхніх сторінках у соціальних мережах і навіть кавові чашки Ader Error, які слугують упаковкою для шкарпеток бренду. Предмети з їхньої колекції, що показують все, від вишитих логотипів, рельєфних країв і різних матеріалів, підходів до створення цікавих силуетів, основний акцент Ader - хороший дизайн.Філософія Ader Error полягає в тому, щоб повернути речі, які нагадують про молодь, і відтворити їх із найкращим дизайном і деталями. Отже, що робить Ader Error іншим або революційним? Велика частина успіху бренду також може бути приписана знанню їхньої аудиторії: молоді Південної Кореї, що самовиражається.